Teachermom1 Kızlar merhaba, 28 günlük kızımın emdikten sonra uyurken yada uyanıkken burnundan biraz süt geliyor . Normal mi yada olan var mı böyle ? İlkinde geçer dedim ama 4 kez oldu korktum acaba farklı birşey mi var diye … 🙁
eylulbebesi Teachermom1 tesadüf mü bilmiyorum ama bebeği emzirip gazını çıkartmadan serum fizyolojik damlattığımda öyle oluyordu
KoalasMom Teachermom1 İlk zamanlar bizimde öyle oluyordu doktoruna sormuştuk endişelenmeyin normal bir durum demişti canım
Teachermom1 Ayy ins normal der bizimki de kızlar ctesi aylık kontrolü var . Bir kaç yerde okudum bebek reflusu falan yazıyor korktum 🙁