Pnaronur17 vaktinizi nasıl geçiriyosunuz günde kaç defa uyuyo bebekleriniz sanki bu ay huysuzluklar başladı gibi
Funda0711 Pnaronur17 bende şurda bekleyeyim, uyku sürelerimiz kısaldı en fazla yarım saat 2-3 kere uyuyo. Onun dışında biraz oyun halısı biraz ben tekerlemeler çocuk şarkıları söyleyip eğlendirmeye çalışıyorum genelde benle oynamak istiyor
Cansumommy Pnaronur17 atak ayındayız beslenme reddi fazlasıyla var, uykularda gecede sorun yok ama gündüzleri çok sorun uyumuyorr😖 takvime göre son 5 günümüz atakta. Allah sabır versin 4.ay atağında olan bizlere topluca 😖😒
Yasemila Pnaronur17 3.5 aylığız 4. Ay ayak dönemine mi girdik ne gündüz zor uyutuyorum akşam uyuyor 9da hooop 4te kalkıyor uyuyana kadar 6 sonra 7 8 kalkıyor mama yapıyorum biberonun yarısında kalıyor ağlıyor bağırıyor kucakta gezmek istiyor bakalım ne zaman kafayı sıyırcam 😛
Cansumommy sadeceanneee evet bizde sadece mama ile besleniyoruz. zayıfladı resmen bebeğim. uyurken veriyorum artık uyanıkken çok az içiyor deli gibi kendini ittiriyor içmemek için 😖 inşallah geçer tez zamanda hepimizin