AZERbAYCAN Ays11 normal. Yeşile dönerse üşütmüş oluyor sapsarı olması çok saplıklı olduğunu gösteriyor
Cansumommy Ays11 normal. yeşil olursa fazla gaz, üşütme belirtisi oluyor. ve ilerleyen aylar demir ilacı alınca hep yeşil çıkacak 😊