Kızlar dogum yapalı 5.5 ay oldu normal dogum yaptım hala regl olmadım korunuyoruz cekme yontemı ıle şüphemız yok eşimle aslında bugun karnımda bi seyirme tarzı kıpırdanmalar gördüm hissetmiyorum ama gözle dıkkatlı bakınca gördüm sizce hamıle olma sansım varmı seyırme normalmk herhangı baska belırtım yok lavaboya cok cıkıyorum ama vok su ıcıyorum 3 lt günde o yuzden