Hanımlar benim bebeğim doğduğu ilk ay 1100 ikinci ay 800 ve üçüncü ay 700 gram aldı. Dr sınırın 600 gram olduğunu boyunun iyi kilosunun ortalamaya yakın olduğunu ifade etti. Az bir anne sütü ve mama gidiyoruz. Ölçek olarak 75 cc zor içiyor 3 saatte bir. Eğer zorlar 90 verirsem kusuyor. Reflü için gaviscon infanta başladık. Cc az mı kalıyor reflüden mi kilo alamıyor anlamadım. Aç bebek yıkmaz mı ortalığı ? Bunu bıraksam 4 saat ses etmiyor memede oyalanmak işi gücü bu