Ya kızlar ellerim çok çirkinleşti normalde küçük narin pamuk gibi ellerim vardı ama artık dezenfektandan mıdır kolonyadan mıdır veyahut bulaşık deterjanından mıdır ne kadar krem sürersem nemlendirici sürersem sürüyüm Bi türlü pamuk gibi olmuyo çok çirkin görünüyo kupkuru sürekli ne yapmam lazım eski haline döndürmem pamuk gibi olması için😔