Yeliz bende simdilik 6. Aydan sonra vermeyi dusunuyorum bize herseyi vermisler erkenden tamam sağlamız simdilik bir sıkıntımız yok ama ilerde ne olacak bilmiyorum. Kimi doktorda vucudu kafasini tam dik tutabiliyorsa yemekleri takip ediyorsa yemek icin heycanlaniyor agzinı aciyorsa ek gida zamani gelmistir diyor benim kizim ne yersek bakiyor takip ediyor 3 ay 8 gunluk daha bogazima diziliyor yemekler 🤦🏼♀️😅