bossbabysmom biraz zor oluyo, ben sürekli çift maskeyle geziyorum gece de taktım fakat akciğerinde mantar olur dediler o yüzden oğlumun beşiğini uzağa koydum biraz ona yüzümü dönmüyorum yatarken, gece dönmem gerekirse maskemi takıyorum ve camı hep aralık bırakıyorum ki oda hep havalansın. Allah yardımcımız olsun bir an önce kurtulalım inşallah..