Aselzade
Merhaba anneler, göğüsl kalkanı kullanmaya basladım içine sızan sütleri nasıl biriktiriyosunuz biberona doldurup dolaba koyucam ama malum az az sızıyo süt o ara dolaptaki süt soğuyor, soğuğun üstüne ılık sütte olmaz, ne yapmalıyım?
Aselzade
[bilinmeyen] gram gram nasıl topladınız kusura bakmayın anlayamadım hic 🤷🏻♀️🙈
Aselzade
[bilinmeyen] anladımmm teşekkürler tamam 😘
Aselzade
[bilinmeyen] evet şimdi çözdüm kafa gidik😂🙈