Kullandığınız korseye bağlı… Sezaryan doğumdan sonra kocaman göbeğmi ilk zmanlae sardım sonra aldığım külot korseyi kullandım etkisi olmuştu ama ben hala rahatsızlık duyuyordum..yengemin tavsiyeyi üzerine emba korse aldım iyiki almışım…belim inceldi göbeğim ayva göbeği kaldı,terleterek ödemelerim gitti…emba korsesiniz 5.ayda feln kullanmayı başlamıştım…halada kullanıyorum.memnun kaldim