Doktorumuz ek gıdaya yavaştan başlayabilirsin dedi. 4 ay 20 günlük kızım. Sadece mama içiyoruz. Ama kızıma verdiğim hiç birşeyi beğenmiyor ve yemiyor ne yapıcam ben. Mama da yemiyo. Bu kız hiç mi acıkmıyo anlamıyorum ben ya. Düşüne düşüne kafayı yiyecem artık. 1 biberonu 2 saatte yiyor. Patates haşladım mamasıyla biraz sıvıttım kolay tutsun diye beğenmedi kabak beğenmedi havuç beğenmedi karıştırdım beğenmedi. 4+ hero baby mama aldım beğenmedi. Ne vericem ben.