Yusuf20 Ağrı varsa çürük vardır.bende çektim.hamilelikte doğum sonrası.sirke antibiyotik hiçbirşey yaramadı çektirdim özelde.emzirmedim bir süre sütüm azaldı . devlet anlamadı çürüğü dolgu deyip geçiştirdi.Alllah yar ve yardımcın olsun inşallah
Fatmallper1 Yusuf20 amin canım saol 2 tane çektirdim Doğumdan sonra ben 1 tanede dolgu var 🤦🏻♀️ Annem derdi bir diş diğerini götürür diye doğruymuş gerçekten bakalım ne zaman durucak
Fatmallper1 CanselK süper canım ben daha alamadım inşallah iyi gelir bana da. Ben yukarda yazdığımı yaptım eşim gelene kadar geçsin diye gerçekten işe yaradı tamamen kesti