Kızlar belki aranızda benim gibi olan vardır malum hastalıktan dolayı doktor kontrolüne götüremedim daha ama ben her ay adet olunca 9 aylık bebeğimde de ateş oluyor ben bitince onunda ateşi geçiyor İki aydır dikkatimi çekti.aranızda bu durumu yaşayan var mi neden oluyor acaba 😔