gzeylul Deletedmom4018 canimbebegin kusuyor mu cok fazla günlük 15 gr almis. En az 20 gr almasi gerekir. Bazen idrar yolu enfeksiyonundan da kaynakli olabilirmis. Doktoruna danis bence onemli bi durum
Deletedmom4018 Ulumil canim dr yoktu hemsire vardı birsey demedi bol bol emzir dedi ama sadece mamayiyor
karabiberimm Deletedmom4018 biraz az gibi ama Dr daha iyi bilir bazen direk boya gidiyor besin umarım sorun yoktur Bazen bir haftada 100 gr ikinci haftada 300 gr aldığı oluyor bizim de öyleydi
Asklepios Deletedmom4018 bencede mamanı değiştirsen iyi olur ben aptamil kullanıyorum o aylarda ayda 1500 gram alıyordu
Superisiii Deletedmom4018 smaya geç istersen benim bebeğimde 2 aylık aptamil çok aldırdı gaz yaptı smada hem kilo alımı iyi hemde gaz yok
Deletedmom0099 canım mamanı değiştir bence mamayla daha fazla alması lazım benim bebeğim anne sütüyle 200 gram almıstı bir haftada, hemşire mama demişti hemen
Superisiii Deletedmom4018 yani evet benimde yok allah razı olsun annem kardeşim biyerlerden isteye isteye