Dün 6.ay aşısı oldu kızım. Bu zamana kadar ağladığı zaman bir elin beş parmağını gecmez. Cok sukur o kadar sakin bir bebekti ki. Kendi kendine oynar hic mızmızlanmazdı. Dünden beri aşırı mızmız söylenme aglama halinde surekli. Huyu degismis olabilir mi duzelir mi😔