Sennur2218 4,5 aylık bebeğimi emzirdikten sonra eğer ki emerken uyumazsa uykuya geçiremiyorum. Gündüz de böyle gece de böyle. Beyaz gürültü ile denedim uyuyor ancak zararı var mı ne kadar kullanabilirim başka ne yapabilirim lütfen yardım edin…
uykusuzMoMm Sennur2218 bende oyle uyutuyordm bagımlısı oldu resmen onu acmadan asla uyutamazdm telfn radyasyon yayıyor zararı oluyor basımı agrıtıyodu sesı 10 gundur unutturdum hıc acmadm besıgıne koyup bıraz hızlı sallıyorum uyuyor kendı kendıne
YeldaKuzey Sennur2218 hic bir zararı yok canım bende çok uyutuyorum beyaz gürültü ile emzirme danışmanım önermişti banada
Selenay Sennur2218 canım budizz ayıcık var bizde 19 aylık kızım onunla birlikte uyuyor ilk başlarda sesine uyuyordu ama suan sesi olmasada uyuyor ve bi zararı yok diye biliyorm doğduğundan beri yanında hep uyurken doktoruma sormuştum bende büyüdü bırakmamız gerekirmi diye sorun olmaz demişti
uykusuzMoMm Sennur2218 2 ay 10 gune kdr emdı su an tam 3 aylık 20 gundr kullanıyorm gögsüme gelınce aglıyor bıberonu verır vermez susuyor 4gun bıberon aldı ondan sonra emmedı hıc dört gün alısması için cok kısa degılmı baska bısey varda benmı bılmıyorm dıyorm
panda Sennur2218 6 aya kadar beyaz gürültü dinletebilirsiniz. 6 aydan sonra doğa sesleriyle devam edebilirsiniz. Benim oğlum 15 aylık sessiz ortamda uyuduktan sonra yağmur sesi açıyoruz komşularımız çok gürültülü olduğu için. Böylece ani seslere uyanmasını biraz daha engelledik.
ElifSena1012 Sennur2218 valla ben çok çok zorda kaldım mı Açıyorum diğer şekil benim bile kafam kaldırmıyor çünkü 😅
Sennur2218 ElifSena1012 evet bende dayanamıyorum kaldı ki onlara nasıl etki ediyor çok merak ediyorum.
Kuroneko 28 yaşındayım ben de o seste uyuyorum bunca yıl bir zararını gormedim:) oglum da o seste uyuyor esim de benim sayemde alışmıştı zaten maaile o seste uyuyoruz😄 ha destekli uyumanın her türlüsünü önermiyorlar orasi ayri ama benim daha kaliteli uyumamı sagliyor yillardir o olmazsa cok kolay uyanıyorum her sesi duyuyorum uyurken
Sennur2218 Kuroneko 😄 bir zarar görmemenize sevindim, beyni çok meşgul eden bir ses bana göre. O yüzden merak ediyorum.
Snygnr Sennur2218 Sennur2218 hiç bir zararı yok faydası var. Telefondan açmayın ama o sesi çıkartan uyku arkadaşları var. Ben e bebekten uyku zamanı kaplumbağası aldım. Radyasyon yaymıyor hem de çok fonksiyonlu tavsiye ederim.
rike-nile-aro Sennur2218 bizimkide süpürge sesiyle uyuyor. Çok yüksek sesli olmadığı sürece bi sorum Olcağını sanmıyorum
Sennur2218 uykusuzMoMm bence 4 gün bir şeye alışmaları için yeterli. O kadar çabuk öğrenip alışıyorlar ki. Beyinleri boş çünkü. 🙈😅
Sennur2218 uykusuzMoMm hangi biberonu kullandınız? Biberonun yanlış seçimi yüzünden unutmuş olabilir.
dfnemrve Sennur2218 valla kizim 18 aylik ben hala onunla uyutuyorum yeni piş piş e gectik ses olmadan uyumuyor telefon zararli diye budizz ayicik almistim ise yariyor dusunurseniz satiyorum ☺️
Bsraensr Sennur2218 6 aylik oglum haala supurge sesi pispis ninni.sirayla bunlar calar hatta uyuyo ya hani haala calar o sarji bitene kdr tlfonun suan su sesiyle pispis bi arada caliyo mesela:) walla uyusunlarda alisirsada yapacak bsy yk
Sennur2218 Bsraensr öyle demeyin zarar verecek olursa neden alışsınlar. Ben kendi rahatım için uyusun da neye alışırsa alışsın diyemiyorum ya zarar verirsem diye.
DimpleEge Sennur2218 biz 7 aylık olana kadar süpürge sesi ile uyuduk, şimdi biraz daha dinlendirici uyku müziğine geçtik☺️
nickimikili Sennur2218 uzmanlar 4. Aydan sonra azaltılmasını 6. Aydan sonra kullanılmamasını öneriyor ama bende sürekli kullanırdım 1 aydır azaltmaya çalışıyorum baya azaldı şimdilik tamamende koparmak istemiyorum çünkü gürültü olduğunda çevrede gerçekten çok iyi oluyor gece hiç açmıyorum gündüz uykusunda bazen
Sennur2218 nickimikili bende sadece en azından gece kullanmak istiyorum uyutana kadar. Çok teşekkür ederim az az devam edeyim. 😊