Bebeğim 3 ay 12 günlük kendisini şu ara tanıyamıyorum doğurduğu çocuk uçtu gitti sanki sürekli ağlama altını açıyorum ağlama geziyoruz ağlama Bi gülüyor 10 ağlıyor feryat figan uykuya dalan kadar benim hayatımı karartıyor sabırlı ve sakin kalarak ona huzur vermeye çalışıyorum ama ben bittim kendim bakıyorum eşim yoğun çalışmasına rağmen Allah razı olsun ilgileniyor gelince ama o gelene kadar ben pert emme yeme hep nazlı nazlı Allah aşkına bu halde olan var mı dün doktora götürdüm herşeyi iyi idrar tahlili bile verdim nolur nılmaz oda tertemiz bide sürekli kızgın el kadar bebe neye bu öfke anlamıyorum ya kendini sıkıyor bacaklarını sıkıyor ıkınıyor da ıkınıyor bugün 2. Gün kaka da zaten 4 güne yapan Bi çocuktu bu noluyor valla ya atak mı ne bu