minikmomm bunu 3 aylık beş aylıkken anlayamazsınız malesef 😁
ben küçükken babamın bemi götürmediği doktor kalmamış, bu çocuk hiç büyümeyecekmi diye 😂
ilkokul 4. Sınıfa kadar sınıfın en kısa çocuğuydum sonra ergenlik döneminde 168 oldum, şuan kaçım bilmiyorum en son ygs-lys sınavına girerken 5 sene önce 168 dim. Annem 1.45 babam 1.70
çok aşırı takıntı halinde merak ediyorsanız genetik testleri var. Onlardan yaptırabilirsiniz. Zorunlu olarak kilosundan dolayı kızıma yaptırmıştık ergenlik çağında doktoru 175-80 bir kız olacağını söyledi.