Nilinannesiii ay bize çok üzülüyorum ya 😂😂😂 bebegin için en iyisini sen bilirsin ama bence sütün yeter mama verme, adetime 1 hafta kala sütüm öyle böyle azalmıyo kafayı yedirtiyo bana normalde gögüslerim dolgun dolgun olur ama adete 1 hafta kala havası inmiş balon gibi oluyo sıkıyorum süt geliyo bebegim içincede yutkunuyo duyuyorum ama foos gögüslerim yani, malesef bazı anneler yaşıyomuş bunu benimki o ara emmek istemiyo fazla tadı degişiyomuş sütün ama öyle böyle ilerletiyoruz valla vermedim mama keza onuda almıyo