Elmiram43e bebekten bebeğe değişkenlik gösteriyor. Deneye-yanila ile maalesef. Biz 2 aylıkken Aptamil 1 ile başladık. 5 aya girdik hala devam ediyoruz. İlk kullanmaya basladigimizda acile götürmüştüm, ağlıyor diye kabız demeyeyim de vücudu adapte olmaya çalışıyormuş mamaya. Anne sütü gibi emilimi kolay olmadığından. Ama memnunum. Hala kullaniyoruz🖤