Zynpalmina Anne rh pozitif bebek rh negatif kan grubu olan var mi varsa bunun icin bişey yapıldı mı kan uyuşmazlığı olduğu söylendi mi
Minikannesi00 Zynpalmina canm benim annem negatif babam pozitif ,bende pozitif olmuşum kan uyuşmazlığıyla doğmuşum. Öyle iğne falanda yokmuş o zaman ,baya bi hastanede yatmışım. Sizin anne pozitif sanırım ,kan uyuşmazlğı olmaz dye bliyorum
MuhammedAmine Zynpalmina Bizim var ama ben negatif , oğlum pozitif . Sizin yok herhalde annenin negatif olması gerekiyor diye biliyorum ben
Goki Merhaba bizim uyuşmazlığımız vardı iğne vuruyorlar hatırladığım kadarıyla 27. Veya 28. Haftada birde doğumdan sonra vuruyorlar anneye. Birde kan uyuşmazlığına bağlı sarılık olmuştu oğlum doğduğunda. Başka merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 🤗
Zeynonunannesiiiii Deletedmom11 malesef hem eşim hem ben pozitifiz ama uyuşmazlık oluyormuş..anne sıfır pozitif babada A Grubu B grubu yada AB grubu pozitif ise bebekte babanın kan grubunı alırsa alt kan grubu uyuşmazlığı oluyor. Benim başıma geldi maalesef bilgimde yoktu bebeğim çok yüksek derece sarılık oldu
Ezize Anne pozitiv bebek negativde bir şey olmuyor diye biliyorum ben. Ben rh - oglum rh+. 28ci haftada iyne oldum. Birde doğumdan sonraki 72 saat içinde bir tane daha ikinci cocukda problem olmasın diye. Oglumda doğumdan sonra sarılık çıkmışdı. Emzirerek atlatdık çok şükür ☺️
Zynpalmina Ben 0 rh pozitifim baba A negatif bebeğimiz A pozitif doktor uyuşmazlığınız var ama önemli değil dedi ve sarılığımız geçmiyor hala 1 aylık olduk benim gibi olan var mı
dertlikerkenez Zynpalmina bebek ve sizin aranızda kan uyuşmazlığı önemli olan diye biliyorum. Oğlum + ben - ‘im. Doğumdan önce ve sonra gerekli iğneleri oldum. Oğlum da benim gibi - olsa doğumdan sonra iğne olmama gerek kalmayacaktı. doğumdan sonra kan uyuşmazlığı sarılığı olmaması için ilk 48 saatin çok önemli olduğunu söylemişti doktorumuz. Kan uyuşmazlığı sarılığı uzun sürermiş. Oğlum 5. Gününde sarılık oldu, kan uyuşmazlığı sarılığı değil normal sarılık olduğunu söyledi doktorumuz.
Nurcan03 Sizde uyuşmazlık yok aslında. Anne bebek ikiniz de pozitifsiniz. Sarılık nedenini bilemeyeceğim. Sizin yerinizde olsam başka doktora giderdim.
Cduru Bizimde var eşimle kan uyuşmazlığı 28.haftada koruyucu iğne vuruldum. Bebeğim doğduğunda kan grubuna baktılar negatif olsa sorun olmayacaktı ama pozitif çıktı o yüzden bana tekrar iğne yaptılar. Sarılık içinde kan uyuşmazlığı olan kişilerin bebeklerinde daha yüksek ihtimal oluyormuş sarılık diye biliyorum. Ama ben mama desteğiyle atlattım çok şükür
Seyma4607 Zynpalmina ben pozitifim oğlum negatif ama tersi durumlarda oluyomuş kan uyuşmazlığı doktorumuz öyle dedi bize
Zeynonunannesiiiii Benim 0 rh pozitif eşim b pozitif bebeğim eşimin kan grubunu almış..alt kan grubu uyuşmazlığı oluyormuş bilgi verilmemişti sarılık değeri çok yüksek çıktı
Zynpalmina Zeynonunannesiiiii kaçtı sarılığı Geçti mi ne kadar sürdü doğumdan hemen sonra mı çıktı bir süre sonra mı ve
Zeynonunannesiiiii Zynpalmina olur mu 4 gün fototerapi aldı.ilk 4 saatte düşme gözlenmeseydi kan değişimi yapılacaktı