turansmom onu az emdiği için azalmış sanırım. Zamanla bitebilir. Uç olmasa da vermeye çalışın, uykusundayken belki alır. Bol bol emzirirseniz eşitleniyor
Bir de bazı bebekler hep aynı taraftan emmek istiyormuş, bebeğinizi sanki soldan emiyormuş gibi yatırarak sağ memenizi vermeye çalışın. Bir kişi yardım etsin yan taraftan tutsun yani. Belki öyle emer, bir emzirme danışmanından duymuştum