Bebegim 4 5 gecedir cok huzursuz surekli uyaniyor uykusu var uyumak istiyor ama uykuya dalar dalmaz ağlayarak uyanıyor. Kendiini kasıyor aglarken. Aklıma gazdan olur belki die geliyo ama artik 7 bucuk aylığız gaz sorunumuz da pek kalmamıştı. Bilmiyorum sizce gaz olabilirmi? Kafam cok karıştı napacağımı şaşırdım. Birde sürekli karnı gurulduyor acaba soguk falanmı geciyo ondan mı oluyo bilmiyorum yaa bana bi akıl verin naapmalıyım :((