Susamm hayır bu çok normal. Ben aile hekimimizin yanında gıcırdatınca yapma annecim demiştim, doktorda hayır yapsın, çıkan dişlerini tanımaya çalışıyor o şuan çok normal, demişti. Bu bi huy veya izlenim veya stres kaynaklı değilmiş. Asla engelleme dişlerini tanıyor o şuan , diş köklerini kaşıyor öyle yaparak demişti