Bebem 4 aylık oldu. Sling aldım bi heves neko marka ama bi kere bile kullanamadım. Sanki bebem düzgün durmuyor gibi hissediyorum. Zarar verecekmişim gibi geliyor. Hoş öyle çok ihtiyaç da olmadı dışarı çıkamadığımız için. Ama mesela haftasonu bi işimiz var eşimle. Bebemi de yanıma almak istiyorum. Ama bebek arabasını kullanamayacağımız bi yerlere gideceğiz. Slingi mi kullanmaya başlamalıyım yoksa kanguruya geçebilir miyiz? Kullananan anneler yardımmmm