Mlscrn Gaz sorunlarımız bitmek bilmedi anne sütü alıyo fakat rezene çayı içiren varmı bu aylarda varsa ne sıklıkla yoksa 6. Ayı mı beklicez her sabaha karşı bağrınmalar memeyi iktirmelede devam mı her ağladığında canım yanıyo benimde elimden bişi gelmiyo gaz masajı yapıyom ediyom ama nafile tavsiyeniz nedir büyük anneler rezene çayı içirdik biz size diyolar 6. Ayı bekleyen yok bu eski insanlarda napsam
Mrv-_- Mlscrn burda verenler de var çok karşı olanlar da.. siz içerseniz sütünüze geçer, ben vermeme taraftarıyım açıkçası. Bir doktorunuza danışın bence 🤷🏻♀️
Emilah Mlscrn biz 5 aylik oluyoruz artık ama verebilirsin cnm ben içerken 2 çay kaşığı kadar da kızıma veriyorum bir zararını gormedim şükür. Gaz sıkıntımız önceki kadar yok ama rezenenin de faydası olduğuna inanıyorum.
Ezgi8 Ben 3.aydan beri veriyorum haftada 3-4 kere çay olarak, 5 aylık şu an, faydasını görüyoruz. Ben içtiğimde hiç faydası olmadı açıkçası süte geçmiyo mudur nedir.