Kızlar merhabalar.
1 buçuk yaşında kızım var çalıştığım için sabah akşam ve gece emziriyorum 3 aydır böyleyiz şuan gece acıyla uyandım sol gögsüm çok acıyo dokununca sanki yumruklamışlar taşla ezmişler gibi başına böle bişe gelen varmı o gögsümle sabah kızımı acıyla emzirdim çok kötü 🥺🥺