Merhaba güzel anneler, oğlum 15 aylık sanırım köpek dişleri çıkıyor ayına göre baktım ve kabarmış diş etleri. Sorum şu diğer diş çıkma sancısı gibi değil bi kulakları ve yanakları kızarıyor Normal mi ? aşırı huysuz ağlak calpol verdim dün gece çok ağladı O bile dindirmedi sanırım uyumadı doktora götürsem mi bu süreçte yada eczaneden diş jeli vs alsam mı yada sizin uyguladığınız bir şeyler var mı şimdiden teşekkür ederim…🙏