Merhaba, 8,5 aylık oğlumda 2-3 gündür halsizlik var . Dalıp gidiyor. Ani ses duyunca korkup sıçrıyor. Dün doktora götürdüm ateşi var dedi 38 derece idi. Fitil verdi acilden. Kan tahlili Boğaz kültürü yapıldı ama sonuçlar temiz. Yüzüne bakınca çok yorgun görünüyor o eski keyfi neşedi yok sürekli beni istiyor. Geceleri sık uyanıyor. Alerjik bi Bebek Cumartesi az bişi yoğurt tattırdım suratı sivilce gibi kabardı sonra geçti ama hala izi var gibi. Eli kulagının o tarafa gidiyor saçlarını çekiyor arada. Doktor kulagı temiz dedi. Acaba diş mi dedim baktı diş yok dedi. Niye böyle yavrum anlayamıyorum. 😔 Ateşi için calpol kullanmaya başladık. Diş yok tahliller temiz peki neyi var?