Merhaba güzel annelerim, kayınbabamın korona testi bugün pozitif çıkmış. Pazar günü onlardaydık. Eşimde dünden beri gripti test yaptırdı bugün sonuç yarın çıkacak. Bebeğimde 5 aylık 2 gündür inanılmaz huzursuz ,göz altları çöktü karardı. Genel olarak ağlıyor bir yeri mi ağrıyor üşüttü mü korona mı çok korkmaya başladım. Bebekler koronayı nasıl atlatır sizler neler yaptınız? Benimde biraz boğazım ağrıyor bende birazdan gidip test yapacağım bebeğime de yaptırmalı mıyım benimle bilgilerinizi paylaşın lütfen sizler nasıl atlattınız ?