Yagmur98 Kızlar geçen bi post daha açmıştım bu konuda Ankastre set almayı dusunuyoruz cam ocak almayi düşünmüyorum açıkçası normal alacağım mutfagima siyahta uyuyor gride sizce hangisinin temizliği kullanisi daha kolay
Deletedmom60 Yagmur98 gri kullanmadım ben siyah cam kullanıyorum evin çok tozlanıyorsa tozu çok belli ediyo maalesef ama silmesi ve temizlemesi basit
Verda_ Yagmur98 Siyah 😻 evin çok tozlanıyorsa tozu belli eder ama temizlemesi falan basit aşık olarak aldım hala aşığım kendisine 😂🙈
Akurt Yagmur98 siyah cam kullaniyorum 5 para etmez bi dahakine bedava verseler almam. Gride cok su lekesi oluyo bence beyazdan şaşma derim :)
Arasannesi Yagmur98 grilerde hep leke iz kalıyo.ancak kendi temızleyıcılerı oluyo onlardan kullanırsanız en baştan beri ozama olmaz bır sey ama annemler yıllarıdr kullanıyo heo bır su lekesı gıbı izli izli lekeler kaldı ki annem cok titiz herhun siler her turlu temızleyıcıyı de kullandı ama yok
Flashtv Yagmur98 Asla siyah alma benim tüm beyaz eşyam siyah hep silmek tozunu almak zorunda kalıyorum o yüzden gri
Kuzey-41 Yagmur98 bende siyah cam var aldigima cok pişmanım bencede cam alma gri al cam olmayanlardan inox mu diyorlar onlara