Organik bir markanın tam yulaf ununu aldım. Meyveli muhallebi yaptım. Tadı hafif acımsı olmuş. Unun tadına baktım, o da hafif acı. Biraz araştırdım, organik yulaf unu hafif acı olur diyen de var, bayatsa acı olur diyen de. Bu konuda bilginiz var mı veya böyle bir durum deneyimlediniz mi? Unumu yeni aldım ve son tüketim tarihine çok var.