Mom9 fistikcisahap yumuşacık oluyo emerek bile yiyebilir. Bizimkininde alt yan çıkıyo. Parçalıyorum bunları ısırmak istemediği için parça parça emerek yiyo
fistikcisahap Mom9 yok bende minik minik parçalıyorum yanağının iç kısmında biriktiriyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️Nasıl yeme çiğneme aşamasına geçireceğim bilmiyorum