EslemEva_23 kızım 10 günlükken covid olduk. Tat ve koku kaybım oldu. Kızımın göbeği düştükten sonra ilk banyosunu yaptırırken onun o güzel kokusu içime çekemedim o kadar üzülmüştüm ki tarifi mümkün değildi. Öpemiyordum, koklayamıyordum, koklasam da kokusunu alamıyordum. Covidi atlattıktan sonra bile uzun bir süre öpemedim korkumdan psikolojik bir travmaydı benimki. O ilk öptüğüm kokusunu içime çektiğim anı unutamam. Rabbim kimseye göstermesin bu hastalığı ve nicelerini.. olanlara acil şifalar versin. Bizleri tekrar olmaktan korusun inşallah