Ben doğum kontrol yapıyla korunuyordum kızlar 5 ay falan oldu sadece korunma amaclı değil adet düzensizliğin oldu 2 ay düzenler hemde diye düşünerek başladım bu ay bıraktım.dogum kontrol hapını ve happ kullanırken çok güzel düzenli adet olurdum bu ay yine düzensiz olmaya başladım 4 ayda 5 kilo verdim ve sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum bana bi yol gösterin ya doktorada gittim bi sorun yok diyor doğum yapalı 22 ay oluyor bi anda hızlı kilo verdiğim için adet duzensizligide yaparmış ama hep kafamda soru işareti var nedense gebelik yok eminim..