Cnngn ben temassız komşumdan alıp kullanmıştım sürekli farklı ölçtü hiç sevemedim. Normal koltuk altı ölçerler biraz zorlasa da daha iyi sonuç veriyorlar. Ama ölçmeden bebeği zıbınıyla bir 10 dk bekletmek lazım ki giysinin verdiği sıcaklığı atsın üzerinden. Yada paraya kıyıp kulaktan ölçer almak en mantıklısı