Merhaba sevgili anneler
İncelme hevesiyle yamuna korse aldım. Bel ölçüme göre M bedenin üst sınırı L bedenin alt sınırındaydım genelde böyle olanlar küçük olanı almış diye okudugum icin M aldım. Ama yan yana bile gelmiyor en az 6 7 cm daha ince olmam lazım olması için zorlamakla filan olacak gibi değil ve gram da esnemiyor. 27 günlük lohusayım şu an. Sizce iade edip bir büyük beden almak mı daha mantıklı yoksa lohusalıktan sonra biraz da dikkat edeceğim birkaç cm inceleceğimi düşünüyorum ondan sonra mı kullansam? Malum fiyatları da yüksek biraz incelince bi de M sini almayım diyorum kullananlar fikir verebilir mi?