Tatlisannedilekk Kızlar eşimden grip bulaştı, boğazlarım yanıyor ve ağrıyor. 50 günlük bebeğim var emziriyorum ona da geçer diye çok korkuyorum, maskeyle duruyorum evde. Tecrübeli anneler neler yaparsam kısa sürede iyileşebilirim?
ElifAlmila55 Tatlisannedilekk bende gripliyim 2 3 güne daha iyi oldum ıhlamur zencefil portakal suyu bal tarçın böyle karışım yapıyorum ıhlamur süt artışınada neden oldu 🥰 gece yatarken birtane nurofen kullandım emziren anne parol ve nurofen kullanıyor. Birde elma sirkesi suyla karıştırıp iç boğaz ağrısı ateş ve bağışıklığa iyi geliyor.
Tatlisannedilekk ElifAlmila55 elma sirkesiyle gargara yapıyorum çok ağrım olduğunda da parol içiyorum 2gündür ama hâlâ aynıyım😞 dediğinizi deniycem teşekür ederim, inşallah tez vakitte iyileşiriz🙏🏻