Seremet58 Kusannesi 1,5 aylıktı odasında yatmaya başladığında benim hiç yanımda yatmadı bizim odamızda beşikte yatıyordu gece uyandığında karnını doyurup yine beşiğine yatırıyordum sonra kendi odasına alıştırdım şimdi 4 aylık beşiğinde yatıyor
AybarsMomy Kusannesi sonradan sıkıntı oluyor diye küçükken ayırmak istedim. Teşekkür ederim. Darısı başınıza diyiim🙏☺️
-ogretmenanne Kusannesi ben de oğlumu başından beri yanımda yatırmadım hiç. 6 aya kadar aynı odadaydık sizin gibi ev taşınma durumundan dolayı da 6.ayında odasını ayırdık bir sıkıntı olmadı. Siz de yaşamazsınız İnşallah🤗
Araseymen Kusannesi bu şekilde odasını hiç ayıramazsınız canım sen odasında kendi yatağında uyutup kendi odana bile geçsen yarim saat 1 sonra ağlar çünkü senin yokluğunu hisseder.