Kızlar selam kızım 13 aylık prematüre bir minnak, dün akşam 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Kızım 7/24 yemek falan yemesin sadece emerek karnını doyursun isteyen bir cadı 😂 ama doktorumuz benim de kan değerlerim düşük olduğu için ve düşük riskinden dolayı progestan içebilmem için en geç bir- bir buçuk aya kadar yavaş yavaş emmeyi bıraktırmam gerektiğini söyledi. Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim nasıl bıraktırıcam ben bu koalaya memeyi 🤦🏼♀️😢