Eyllull kaka yapması bağırsaklarında gaz olmadığı anlamına gelmiyor canım midedeki gazı da elinden geldiğince çıkarmaya çalış bağırsaklara geçince bebeği daha çok rahatsız edıyor Öyle sancısı da çok olur minnağın.. kendini sıkmasının nedeni de ya sancıdandır ya da gazdan .. Aynı şikayetten iki gün önce doktoruma sordum benım ki gazdan sancıdan uyanıkken mememi reddedıyordu maalesef 4. Aya kadar böyle 🥺biogiaga damla verdi bir kere tek kullandım şunlık iyi bakalım ☺️