Mayisannesi34 Selam anneler sabah uyandığımızda kızımın dudağında böyle bir kızarıklık vardı. Uçuk mu yoksa kırık tırnağı ile mi böyle yaptı bilemiyorum. Bu durumu yaşayan anneler tecrübelerini yazarsa sevinirim. https://imgyukle.com/i/TKgI6e
SEC15 Mayisannesi34 bebeklerde uçuk çıktığını hiç görmedim acaba ağzına soktuğu bireyden mikrop kapmış olabilirmi 🤔 ağzının içinide kontrol edin bazı ağız yaraları dudaktada çıkabiliyor die biliyorum
nickimikili Mayisannesi34 uçuğa ben çok benzetemedim ancak uçuk virüsü küçük bebeklerde aslında tehlikelidir ateşini sürekli kontrol etmeniz iyi olur bence 🥺
Mayisannesi34 SEC15 içinde bir şey yok canım yani çok detaylı bakamadım müsaade etmiyor bunu da uyurken çektim 😔 gördüğüm kadarıyla bir şey yok gibi bu da sabah çıktı yani bir gecede nasıl böyle oldu anlam veremedim
SEC15 Bende çıkınca nemlendirici kullanıyordum kabuk yapmasin die sizde dudak kremi falan varsa sürebilirsiniz