Sebato Kızlar bebişleriniz ilk dişini kaçıncı ayda çıkarttı biz 4.5 aylığız buaralar tarif edilmez bir huysuzlık içindeyiz normalde huysuz bir bebek değil ama bi tarafı ağrıyormuş gibi ağlıyor buaralar sizin nasıl olmuştı
Berfin_kayacan Sebato bizm 3. Aydan beridir diş etimiz şişmiş patlatmasını bekliyorz🤦♀️Bazen çok huysuzlaşıyor
esraeylul34 Berfin_kayacan ya bebekten bebege degisiyo minimum 1 bucuk 2 ay suruyo yani 😑 cikinca rahatlarsin kuxum mera etme
Fatmallper1 Tam 5 aylık olduğu gün alttaki ikisi patladı 20 Kasım’da da üst dişleri patladı 6 ay 1 haftalıktı ozaman da şimdi de 6+11 günlük yine bir kaşıntısı huysuzluk var ateş var bakalım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Emine_1245 Bizim de tam bu aylarda başlamıştı diş huysuzluğu. Şuan 7 ay 13 günlük. Tam bir hafta önce ilk dişimiz cıktı yanındaki de dün patladı çok şükür.