Cherryblossom Arkadaslar süt alerjimiz var diye doktorumuz bu mamayı verdi tadı ve kokusu cok kotu icine pekmez koydum yine icmiyor. Kullananlar nasil tatlandırıyor bi öneriniz var mi?
Ravzalina Vanilya şurubu önermişti doktor ondan kullandık ama yemedi pekmezli yedi çok az koyuyordum şimdi hiç koymuyorum yavas yavas alışır inş biberonla mı veriorsunuz kaşıkla mı