Minikannesi00
Evde birde siz lolcun bizde 52 cm dogduk 1.ayda 59 olmus boya gitmis dediler uzun olcak bu dediler 3kere ölctuler nasl olctulerse 2 ay kontrolune bebeimn boyu 58 cikti boya fln gtmemsti kiomuz kiloalimi az olmustu evde szde olcun bi istersenz