Damla93 Gulsen96 7 buçuk aylık bebeğim sebzelerinin içine bir diş katıyorum ben hem lezzetli bir tad veriyo hem doğal antibiyotik ☺️
OzlemAlisa Gulsen96 hic gaz sorunumuz yoktu bizim. O yuzden tadimlar bitince corbolarna flan hep kattim 1 dis. 7. Ay gbiydi. Direk vermedim oyle yoğurtlu falan. Ama yemegine corbasina hep koydum hala koyuyorum dogal antibiyotik sonucta
BonitaDau Ayda sarımsak soğan baklagil ne varsa verdim ki kızım ilk 4 ay dehşet gazlıydı. Ama gazı olmadı o kadar bağırsaklar gelişiyor ya.
BonitaDau Gulsen96 ben ikisinide zeytinyağda kavuruyorum yemeklerini sarımsak soğanlı yapıyırum. Sebze yemeklerini işte aklına ne gelirse karnabaharı sarımsaklı soğanlı seviyor benim kızım. Yopırtlada olur güzel
_Zeynep_bebek Gulsen96 ilk yedıgınde 7- yada 8 aylık olmalı yogurtla cok güzel yiyor şapşik kızım bir sorun olmadı bızde ama kacıncı ayda verılır bılgım yok
asyasare Gulsen96 7 aylikken yemeklerine 1 dis koymaya basladim. corbalarina vs. baktim gaz yapmiyor. sarimsakli yogurt yapip mucverin yaninda makarnanin eristenin yaninda yedirdim. firinda naneli patates yapiyorum bazen ona sarimsakli yogurtla yediriyorum.
Kuroneko 7.ayda corbalarina rendeledim ben, hic gaz problemimiz yoktu zaten bir sorun olmadi. Tuz kullanmadigim icin cok güzel aroma veriyor oglum sadece sarimsakli corbaları severek yiyor. 6.aydan itibaren verilebilir yazıyor kaynaklarda