Enise Doğumdan sonra tüylerim çok arttı ve olmayan yerlerde bile çıktı lazer e gitmeyi düşünüyorum ama sakıncası varmı bilmiyorum bilen varsa lütfen bilgisini paylaşsın 🙏
Mevanur30 Enise bende takip ederm canm benimde öyle oldu özellikle boğaz bolge de hamilelikten beri arttı bende lazere gtmek istyrm bebegim 3 aylik emziriyorum sakıncası varmı bilmiyrm
MeryemAsel 6.aydan sonra sikinti yok diye biliyorum ben benim kalan seanslarim var bende gidip devam edicem