ftmm bende bu şekildeyim cok düzensiz hatta regli olmuyorum 6 aylık bebeğim olsamda sadece 1 2 gün leke okadar doktoruma sordum emziren anne için bu normal birşeymiş ama korunmak çok önemli dedi tabi hamile kalıp kalmamak senin isteğin. Normal bir durum yani