Butterfly Nesquik icin demiştim ben, iştahı açtığı bir gerçek. Her gun 1 kase öğle ogununde yerseniz sütle birlikte etkili olur.
Sağlıklı kilo alma durumuyla pek ilgisi yok, nesquik yiyerek 10 kilo alamazsiniz elbette ki, yalnizca iştah acmaya yonelik bir eylem oldu benim icin ve ise yaradi, herkeste etkili olmayabilir elbette 🤷🏼