1 ay 20 gunluk oglum var. Kaynana baskisiyla bugune kadar yüzüne örtü kullanmak istedi uyuturken rahat olur vs diye. Bende yüz örtüsünü agzina ceker emer veya bogulma gibi risklere karsi ortu kullanmadim ama uyuturken sapkasini gozune indirdik hep. Simdi 2.ayindan sonra evin icinde sapka takmak istemiyorum yavas yavas sapkayi birakalim da alissin istiyorum. Ama gozunu örtmeden nasil uyutabilirim siz neler yapiyosunuz fikri olan varmi 😊